blog

THE NEXT LABEL

MAKE IT HAPPEN. – Jij kan meer dan je denkt, dus stap grenzen over en kom je dromen na. Dat deden wij ook toen we besloten om The Next Label op te zetten als overkoepelende organisatie van Cooder en Buro5. Waarom? Omdat we ervan dromen om mensen bij elkaar te brengen en met ze samen te werken voor de lange termijn, waardoor we zowel mens als bedrijf laten groeien. Om deze droom steeds verder tot werkelijkheid te laten komen, moeten wij zelf ook blijven groeien. Groeien door The Next Label steeds verder uit te breiden met nieuwe, uitdagende labels in recruitment. 

We streven ernaar om het bestaande imago van recruitment te doorbreken, door iedereen uit te dagen om hun ambities te ontdekken en waar te maken.

Ondernemerschap

Binnen de bedrijfscultuur van The Next Label staat ondernemerschap centraal. Dit doen we omdat wij ondernemerschap hand in hand zien met persoonlijke ontwikkeling, iets wat de Young Professional belangrijk vindt. Als je bij ons werkt, dan doen we er alles aan om jou persoonlijk te ontwikkelen tot succesvolle ondernemer. Dit doen we door ervoor te zorgen dat jij intensieve begeleiding en trainingen krijgt, maar ook lekker zelfstandig en met vrijheid aan de slag kan gaan binnen een commerciële omgeving. Hierdoor groeit jouw verantwoordelijkheidsgevoel, en ontwikkel jij jezelf zodat je snelle stappen kan maken binnen een snelgroeiende organisatie.


“Persoonlijke ontwikkeling’, ‘Eerlijke feedback’, ‘Samenwerken met plezier’ en ‘Onderscheidend zijn’ zijn de vier pijlers die binnen The Next Label centraal staan. Door hier hard aan te werken, proberen we voor iedereen een fijne werkomgeving te creëren.“ – Douwe Kappelle

De Young Professional van The Next Label

Tot slot zijn jullie waarschijnlijk ook nieuwsgierig uit wie ons team nou precies ontstaat. Nou, het zijn allemaal Young Professionals die zich willen ontwikkelen tot succesvolle ondernemers. Heb jij een duidelijke visie waar je naartoe wil groeien en wat je belangrijk vindt? Kenmerk jij je met kwaliteiten zoals zelfkennis, open communicatie en kan je met jouw commerciële brein inspelen op kansen? Grote kans dat wij jou zien als ware ondernemer met lef die goed bij The Next Label past.

Who’s Next? 

?>